…….hmm………

13 heh no tak 13 ;/
*zgubilam rekawiczke (bardzo ja lubilam :()
*bankomat byl zepsuty ten blisko (na szczescie w rynku byl czynny ;/)
* w gazowni kolejka jak za komuny za miesem ;/(no przeciez w niej stac nie bede ;/)
* za gaz poszlam zaplacic na poczte … co za tym idzie zabrali mi 3,- ;/ obok przy okienku stala starsza pani ktora bardzo nie ladnei pachniala :S
* po drodze pare razy bym sie wywalila bo slisko mokro…. ochydnie :(
NIENAWIDZE 13 :/

Bylam u Lilki zabralam jej pare filmow…. wlasnie je przegralam… tylko kiedy ja je obejrze ;/
Ostatnio mi jakos dziwnie… ani smutno ani wesolo …. tak jakbym wygasala …. a to dopiero poczatek roku… kurde Anka wez sie w garsc …. Life is beautifull…. pomimo tych wszystkich wojen… glodu… obludy… niespelnianych obietnic… macenia ludziom w glowie mowiac ze w Uni bedzie lepiej…. GUZIK ten kraj umiera……… :((
Sorki za moj stan psychofizyczny ktory jakos nagle zaczyna sie robic tragiczny…..

jedynie moje slonko mnie trzyma w normalnosci… jestes kochany dziekuje :********
PARA.GIF