Archiwum miesięczne:Marzec, 2004

….Ania Dąbrowska…

„Czy ktoś spytać chce czemu stało sie tak?

1. Każdego ranka budzisz się
Otwierasz oczy wiesz, że dzień
Będzie jak każdy inny
Wiec wychodzisz na ulicach mijasz ludzi nikt
Kto rozpoznaliby cię i ty tez nie znasz ich
To takie dziwne chcesz krzyczeć
Nikt nie zawoła cię i nie usłyszysz, że
Ktoś czekałby cię spotkać cale życie swe
Każdemu, kto cię mija patrzysz twarz
Każde spojrzenie jest dla ciebie jak ta
Wciąż masz wrażenie, że wszyscy wiedza

Ref. Czy ktoś spytać chce
Czemu stało się tak? Tak …
Czy ktoś spytać chce?
Czemu stało się tak? Tak …

2. Już popołudnie nudne też
Czas ci ucieka przez palce mija tak bezpowrotnie
Zdajesz sobie sprawę z tego już kolejny raz
Nie masz tu, dla kogo żyć wciąż jesteś sam
To takie trudne chcesz płakać
Chciałbyś zasnąć i obudzić w innym świecie się
Zobaczyć ją jej dłonie w swoich dłoniach mieć
Wiec zamykasz oczy i marzysz wciąż
że kiedyś przecież spotkasz ją ona na pewno
Zrozumie

Ref. Czy ktoś spytać chce
Czemu stało się tak? Tak
Czy ktoś spytać chce? Czemu stało się tak? Tak…
Czy ktoś spytać chce?
Czemu stało się tak? Tak…
Czy ktoś spytać chce?
Czemu stało się tak? Tak…



……Tego chciałam……

Piosenka Ani Dąbrowskiej wlasnie taki stan mam teraz… i chyba jakis czas tak bedzie…. :(

„Tego chciałam”
1. Tego chciałam
Zalanych łzami nocy właśnie to dostalam
Wciaz będę czekać na Twój znak, choć nadaremnie
Pomiędzy nami nie wydarzy się nic więcej

Ref. Tyle Twoich słów w głowie ciągle mam
Tyle pięknych słów, że uwierzyłam, że już zawsze będzie tak}x2

2. Tego chciałam
Byś zniknął raz na zawsze właśnie to dostałam
Musze zapomnieć wszystko, co mi powiedziałeś
Może zapomnę kiedyś o tym ze istniałeś

Ref. Tyle Twoich słów w głowie ciągle mam
Tyle pięknych słów, że uwierzyłam, że już zawsze będzie tak}x4

Tyle Twoich słów w głowie ciągle mam… Tyle pięknych słów}x2



…Dzien kobiet….

Tak wlasnei dzis swiatwy dzien kobiet …
Dziekuje wszystkim panom ktorzy pamietali o tym dniu i pamietali o zyczeniach ;] dziekuje dziekuje dziekuje ;]] od tatusia i brata dostalam po tulipanie :DD milo bylo miec kwiatka w dloni ;]] hehe
tulipan.jpg
od kolegow z netu tez zyczonka byly milusie slodkie i w ogole ;] dziekuje wam bardzo ;]
ale jedna osoba zapomniala…. jedna najwazniejsza dla mnie osoba ….. heh :(
Ale coz mowi sie trudno nie? ;/

A teraz apropos bloga pozmienialo sie troche miaam dzisiaj wizje wiec sie bpobawilam stronka ;] pozmienialam go z lekka … strona glowan jest dzieki Arkowi ;***** dziekuje za delfinka jest boski dlatego jest na glownej ;]]
w ogole to dzieki temu delfonowi wlasciwie cos zaczelam robic bo chcialam zeby byl na stronie ale nie chcialam zeby bykl w notce ;] dlatego jest w tle :D
no wiec Areczq dziekuje slicznie szczesciarzu ;]
dziekuje za zyczenia Krzysiowi (;*****)Marcinowi (;**)Jarkowi(;***)Krzyskowi[Bull](;**)pyzie [lol](;*)cacorowi (;*)kabiemu(;*)Pawlowi (;*)Lukaszowi[naxowi](;**) i to chyba all… jesli nei to przepraszam ale dziekuje bardzo ;]



…Niechciany pies….

czuje sie tak dzisiaj…. niechciana … porzucona sobie samej…. jakbym nic a nic nie znaczyla… jakby to ze jestem ze zyje bylo obojetna sprawa…. jakby nie mialo to wiekszego znaczenia…
czasem niektorzy wola obejrzec setny raz ten sam film zamiast np rozmawiac ze mna… heh to czasem boli a dzis mnie ruszylo choc udalam ze nie ze jest wszystko w pozadku…. ale zabolalo zrobilo mi sie bardzo przykro :(
pozniej ktos zagadal bo nudzilo mu sie …. ale okazalam sie slabym rozmowca wiec poszedl sie kapac ;/ no tak tyle dobrego ze dba o chigiene…
od dwuch dni robie dobra mine do zlej gry…. czuje samotnosc a udaje ze jest wspaniale ze jest bosko i w ogole… a samotnosc mnie dobija…
udaje mi sie ale jak dlugo mozna udawac? heh ;/
mam dosc smutania ale co mam poradzic skoro ide np do knajpy na piwo i gdzie nie spojrze siedza pary przytuleni calujacy sie zakochani…. brak mi tego :(
heh a jakby tego bylo malo moja kumpela sis mojej przyjaciolki niedawno oznajmila mi ze wychodzi w pazdzierniku za maz…. heh ciesze sie jej szczesciem ale nie wiecie nawet jak ja jej zazdroszcze …. chcialabym byc tak szczesliwa jak jest ona ale nie potrafie i nie mam mozliwosci :( nawet w realu musze udawac ze jest bosko…
wczoraj wieczorem na mej twarzy pojawil sie szczery usmiech… usmiech rados i wszystko com pozytywne uslyszalam Jego glos ucieszylam sie ze zadzwonil… heh tak tesknie za nim…. no ale coz ….
Wsluchuje sie w Dżem „To tylko dwa piwa” i tak sobie mysle ze mam chyba ochote sie czegos napic …. albo po prostu mam ochote sie rozplakac chyba tak chyba chce mi sie plakac …. czuje jak mi lzy same naplywaja do oczu ….jak powoli w kacikach powiek pojawia sie delikatne szczypanie a galka oczna zakrywa sie jakas substancja ktora zamazuje mi obraz….heh ide sie polozyc albo nie … pojde sie przejsc na dworze nie bede plakac bo mnie za idiotke wezma… choc z drugiej strony co za roznica :( heh jak wroce dalej ebde udawac ze jest bosko …. heh pa 3majcie sie ci co tu czasem zagladacie…. malo was ale milo ze ktos o mnie jeszcze raz na jakis czas pomysli…. pa buziaki slonka….;**




  • RSS